آماده پیشرفت هستید ؟

با پیشنهاد های ما به عنوان تیم تبلیغاتی خلاق، یک قدم برای موفقیت کسب و کار خود برداید.

دلیل اهمیت تبلیغات سایت فروشگاهی چیست؟

تبلیغات آنلاین برای موفقیت بیشتر وب‌سایت‌ها اهمیت زیادی دارد. بازاریاب‌ها و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می‌دانند که با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی می‌توانند پایگاه بهتری برای جذب مخاطب ایجاد کنند. از سوی دیگر برای ایجاد سرنخ، گسترش دامنه بازاریابی و افزایش سود استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. به طور کلی دلایل زیادی وجود دارد که از تبلیغات سایت فروشگاهی حکایت می‌کند. در ادامه به این دلایل می‌پردازیم.

دسترسی به گستره وسیعی از کاربران در تبلیغات سایت فروشگاهی

اگر با ابزاری به نام گوگل آنالتیکس آشنایی داشته باشید، می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد بازدیدکنندگان خود کسب کنید. این اطلاعات شامل موقعیت جغرافیایی، زمان حضور در سایت و … هستند. حال اینکه تمامی این بازدیدکنندگان تنها بخشی از کسانی هستند که در محدود بازار مصرف شما قرار می‌گیرند.
وقتی شما فروشگاه اسباب‌بازی دارید، مشتریان شما مادرانی هستند که به وسایل و اسباب‌بازی کودکان اهمیت زیادی می‌دهند. اما فقط تعداد کمی از آن‌ها وارد فروشگاه شما می‌شوند. در حالی که با کمک تبلیغات سایت فروشگاهی می‌توانید به گستره بیشتری از آن‌ها دست پیدا کنید. این درحالی است که دقیقا به دنبال محصولاتی شبیه فروشگاه شما هستند.

مقرون به صرفه بودن تبلیغات سایت فروشگاهی

یکی دیگر از دلایل اهمیت تبلیغات برای سایت‌های فروشگاهی، قیمت مناسب آن نسبت به سایر روش‌های تبلیغات برند است. وقتی برای فروشگاه اینترنتی خود تبلیغات انجام می‌دهید، یک لینک از محصول یا دسته محصولات در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. حالا او تصمیم می‌گیرد که روی لینک کلیک کند و وارد سایت شما شود تا خرید کند.
همچنین یکی از روش‌های تبلیغات برای سایت‌های فروشگاهی افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) است که در ازای دریافت یک مشتری، مبلغ مشخصی از طرف فروشگاه پرداخت می‌شود. به طور کلی بازاریابی آنلاین اغلب راهی مقرون به صرفه برای بازاریابان برای تبلیغ کسب و کارشان است. اما در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات آنلاین، در افیلیت مارکتینگ معمولاً هزینه کمتری برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب‌وکار است.

پیدا کردن مخاطب هدف

مورد دیگر از دلایل اهمیت تبلیغات سایت فروشگاهی، پیدا کردن مخاطبان هدف است که به احتمال بیش از ۷۰ درصد به مشتری شما تبدیل می‌شوند. باز کردن فروشگاه اینترنتی اغلب توسط کسانی صورت می‌گیرد که با هدف خرید وارد موتورهای جستجو شده‌اند. حتی اگر از طریق شبکه‌های اجتماعی (مثل گذاشتن لینک فروشگاه در بیو پیج اینستاگرام) انجام شده باشد، کاربرانی که روی لینک کلیک می‌کنند، قصد مشاهده محصولات یا خرید را دارند.
بنابراین تبلیغات برای فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های جدیدی را بدست آورید و سودآوری کمپین تبلیغاتی خود را بالا ببرید

کدام روش‌ها برای تبلیغات سایت فروشگاهی بازدهی خوبی دارند؟

روش‌های زیادی برای تبلیغات سایت‌های فروشگاهی وجود دارد که از جمله پرکاربردترین آن‌ها عبارت است از:

تبلیغات در گوگل

یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغات سایت فروشگاهی است که تگ تایتل صفحات سایت را با علامت “AD” نشان می‌دهد. گوگل بابت ورود هر کاربر از شما ۱ تا ۲ دلار دریافت می‌کند. برخی از شرکت‌های بزرگ برای فروش محصولاتشان در ماه بین ۹ تا ۱۰ هزار دلار هزینه می‌کنند. البته با توجه به میزان فروش و افزایش سود، تبلیغات در گوگل برایشان مقرون به صرفه است.

تبلیغات نمایشی در سایت‌ها

این روش هم بازدهی بسیار بالایی دارد و از جهاتی به تبلیغات کلیکی در گوگل شبیه است. زیرا شما در ازای دریافت بازدیدکننده، پول پرداخت می‌کنید. اما در تبلیغات نمایشی لینک فروشگاه آنلاین خود را در وب سایت‌های دیگر (با ترافیک بالا) قرار می‌دهید. بازدیدکنندگان این سایت‌ها با مشاهده تبلیغات شما که اغلب به شکل یک بنر است، روی آن کلیک می‌کنند و وارد سایت شما می‌شوند. همچنین روش‌های دیگری در تبلیغات نمایشی وجود دارد. به عنوان مثال، تبلیغات در آپارات، یکی از روش‌های پربازده برای کسب‌وکارهای اینترنتی به حساب می‌آید.

انتشار رپورتاژآگهی

یکی دیگر از اشکال تبلیغات سایت فروشگاهی به صورت انتشار یک محتوا در سایر وب سایت‌هاست. در روش انتشار رپورتاژآگهی هزینه‌ها با توجه به میزان اعتبار، موضوع فعالیت و تعداد بازدیدهای سایت میزبان مشخص می‌شود. میزان ورودی شما نیز به SEO رپورتاژ و میزان جذابیت محتوای آن بستگی دارد که می‌تواند کاربران را برای کلیک بر روی انکرتکست‌ها ترغیب کند.

تبلیغات اینفلوئنسری

همکاری در فروش با بلاگرها یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ یکی دیگر از روش‌های تبلیغات برای فروشگاه اینترنتی است. در این روش می‌توانید اینفلوئنسرهایی را در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و …) پیدا کنید و با آن‌ها قرارداد همکاری امضا کنید. سبک زندگی این افراد برای دنبال‌کننده‌هایشان جذاب است و به همین دلیل می‌تواند در افزایش تعداد مشتریان شما تاثیر مثبت داشته باشد.

خدمات ببین استور برای مشتری

محتوا سازی برای کسب و کار 

محتوای شبکه های اجتماعی
محتوای سئو شده
موشن گرافیک
تیزر تبلیغاتی
تدوین ویدئو
عکاسی

 

جهت مشاوره تبلیغاتی در زمینه کاری خودتان با ما تماس بگیرید

نظرات بسته شده‌اند.